DBilgi
EN ÜST

ETKİNLİKLERİMİZ

Slide 1

4. Dönem Dijital Dönüşüm Strateji ve İş Modelleri Sertifika Programını Tamamladık

3 hafta, 12 saat süren Dijital Dönüşüm Sertifika Programımız tamamlandı. Eğitimde katılımcılar, Dijital Dönüşüm ile Başa Çıkmak, Dijital Dönüşüm ile İlgili Sorun ve Engeller, Rekabetçi Stratejilerin Değişimi, Platform Savaşları, Kazanan Eko Sistemler, Kazanan İş Modelleri Oluşturma konularının yanı sıra Harvard ve MIT gibi üniversitelerin MBA bölümlerinde okutulan uluslararası firmaların Dijital Dönüşüm projelerini konu alan vak’a çalışmalarını inceleme fırsatı buldular.

Slide 1

4. Dönem Dijital Dönüşüm Strateji ve İş Modelleri Sertifika Programı Başladı

Canlı online gerçekleşecek sertifika programımız, katılımcılara «Üstel Stratejik Zeka» (Exponential Strategic Mindset ©) bakış açısı kazandırarak;

  • kendi ekosistemlerini ve organizasyonlarını yeniden kurgulamalarına,
  • iş modellerini, ürünlerini, hizmetlerini ve müşterilerine yaşattıkları deneyimleri yeniden tasarlamalarına,
  • paydaşları ile daha etkin iletişim kurmalarına,
  • yenilikçi yetkinlikler geliştirmek için kullandıkları araç kümesini yeniden tanımlamalarına yardımcı olmaktadır.
Slide 1

Covid-19 Sonrası Perakendeyi Neler Bekliyor: Online, Offline ve Ötesi Webinar'ını Gerçekleştirdik

İstanbul Ticaret Odası için organize ettiğimiz webinar'da Zeynep Doğan ve Ferhat Zamanpur'u konuk olarak ağırladık. Perakende sektörünün Covid 19 sürecinden nasıl etkilendiğini, e-ticaret ve omnichannel stratejilerini konuştuk.

Slide 1

E-Ticarette Dijital Dönüşüm ve Dijital Dönüşüm Stratejileri Webinar'ını Gerçekleştirdik

İstanbul Ticaret Odası için organize ettiğimiz webinar'da e-Ticaret'in pandemi ile beraber artan önemini ve dijital dönüşüm stratejilerini konuştuk.

Slide 1

Covid-19 Sonrası Değişen
E-Ticaret Ve Pazarlama Dinamikleri Webinar'ını Gerçekleştirdik

İstanbul Ticaret Odası için organize ettiğimiz webinar'da Erdem Çalışkan ve Mehtap Alp'in konuk olarak ağırladık. Korona sonrası değişen e-ticaret ve pazarlama dinamikleri üzerine sohbet ettik.

Slide 1

3. Dönem Dijital Dönüşüm Sertifika Programını Tamamladık

2 hafta, 12 saat süren Dijital Dönüşüm Sertifika Programımız tamamlandı. Eğitimde katılımcılar, Dijital Dönüşüm ile Başa Çıkmak, Dijital Dönüşüm ile İlgili Sorun ve Engeller, Rekabetçi Stratejilerin Değişimi, Platform Savaşları, Kazanan Eko Sistemler, Kazanan İş Modelleri Oluşturma konularının yanı sıra Harvard ve MIT gibi üniversitelerin MBA bölümlerinde okutulan uluslararası firmaların Dijital Dönüşüm projelerini konu alan vak’a çalışmalarını inceleme fırsatı buldular.

Slide 1

3. Dönem Dijital Dönüşüm Sertifika Programı Başladı

Canlı online gerçekleşecek sertifika programımız, katılımcılara «Üstel Stratejik Zeka» (Exponential Strategic Mindset ©) bakış açısı kazandırarak;

  • kendi ekosistemlerini ve organizasyonlarını yeniden kurgulamalarına,
  • iş modellerini, ürünlerini, hizmetlerini ve müşterilerine yaşattıkları deneyimleri yeniden tasarlamalarına,
  • paydaşları ile daha etkin iletişim kurmalarına,
  • yenilikçi yetkinlikler geliştirmek için kullandıkları araç kümesini yeniden tanımlamalarına yardımcı olmaktadır.
Slide 1

E-Ticarette Büyüyen Adımlar Atmak

Erdem Çalışkan'ın konuk olduğu webinar'da e-Ticaret'in pandemi ile beraber artan önemini ve geleceğini konuştuk.

Slide 1

Sosyal Girişimcilik Webinar'ını Gerçekleştirdik

Özyeğin Üniversitesi'nden Öğretim üyesi Meriç Bıçakcıoğlu'nun konuk olduğu webinar'da ticari başarıyı geniş kitle etkisi yaratarak gerçekleştirmeleri için firmalara bir yaklaşım çerçevesi sunan ve özellikle y kuşağı üzerinde iş ortamında sürekli bir motivasyon kaynağı sunan Sosyal Girişimcilik konusu ele alındı.

Slide 1

2. Dönem Dijital Dönüşüm Sertifika Programını Tamamladık

3 hafta, 12 saat süren Dijital Dönüşüm Sertifika Programımız tamamlandı. Eğitimde katılımcılar, Dijital Dönüşüm ile Başa Çıkmak, Dijital Dönüşüm ile İlgili Sorun ve Engeller, Rekabetçi Stratejilerin Değişimi, Platform Savaşları, Kazanan Eko Sistemler, Kazanan İş Modelleri Oluşturma konularının yanı sıra Harvard ve MIT gibi üniversitelerin MBA bölümlerinde okutulan uluslararası firmaların Dijital Dönüşüm projelerini konu alan vak’a çalışmalarını inceleme fırsatı buldular.

Slide 1

Dijital Dönüşümün İnsan Kaynakları Boyutu Webinar'ı Gerçekleştirdik

İnsan kaynakları profesyonellerinin katıldığı webinar'da dijital dönüşüm süreçlerinin kurum kültürü ve organizasyonlarına etkileri, izlenmesi gereken insan kaynakları strateji ve önerileri, dijital dönüşüm süreç performansına insan unsurunun etkisi ve performans ölçümü konuları ele alındı.

Slide 1

Corona Günlerinde Siber Güvenlik Webinar'ını Gerçekleştirdik

Palo Alto Network Bölge Kanal Yöneticisi Ali Fuat Türkay'la siber güvenliğin bugününü ve geleceğini tartıştık.

Slide 1

2. Dönem Dijital Dönüşüm Sertifika Programı Başladı

Canlı online gerçekleşecek sertifika programımız, katılımcılara «Üstel Stratejik Zeka» (Exponential Strategic Mindset ©) bakış açısı kazandırarak;

  • kendi ekosistemlerini ve organizasyonlarını yeniden kurgulamalarına,
  • iş modellerini, ürünlerini, hizmetlerini ve müşterilerine yaşattıkları deneyimleri yeniden tasarlamalarına,
  • paydaşları ile daha etkin iletişim kurmalarına,
  • yenilikçi yetkinlikler geliştirmek için kullandıkları araç kümesini yeniden tanımlamalarına yardımcı olmaktadır.
Slide 1

Alibaba ve Taobao Köyleri Webinar'ını Gerçekleştirdik

Teknoloji yatırımı ve dijital iş modellerinin doğru yönetilmesiyle, Çin'in kırsal bölgelerinde, Ali Baba'nın nasıl bir kırsal dijital dönüşüm gerçekleştirdiğini paylaştık.

Slide 1

Logoların Hikayeleri Webinar'ını Gerçekleştirdik

Marka ve hikaye tasarımcısı Özgür Ahmet Köse'nin konuk olduğu webinar'da marka tasarımı ve marka kimliği stratejileri üzerine keyifli bir sohbet gerçekleştirdik.

Slide 1

Growth Hacking Webinar'ını Gerçekleştirdik

Webinar'da özellikle sınırlı bütçeye sahip ancak online ticaretlerini büyütmek isteyenler için 34 farklı büyüme stratejisi sunduk.

Slide 1

Uzaktan Çalışma Modeli Sorunları ve Çözüm Önerileri Webinar'ını Gerçekleştirdik

Uzun süredir profesyonel iş dünyasının tartıştığı ve 2020 yılında başlayan pandemi sürecinde bir gereklilik haline gelen uzaktan çalışma ve beraberinde getirdiği etkileri tartıştık.

Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 4
Slide 5

Dijital Dönüşüm Eğitimini Tamamladık

Galatasaray Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi'nde düzenlediğimiz 30 saatlik Dijital Dönüşüm Sertifikalı Eğitim Programı tamamlandı. Eğitimde katılımcılar, Yıkıcı İş Modelleri, Platform ve Ekosistemler, Sürdürülebilir Yenilikçilik konularının yanısıra Uber, AliBaba, Amazon, AirBnb gibi firmaları konu alan vak'a çalışmaları üzerinde de çalışma imkanı buldular.

Yoğun ilgi nedeniyle kontenjan arttırımına gittiğimiz eğitim önümüzdeki dönemlerde tekrarlanacak.

Özlem İkiışık Barutçu Ninewest

Dijital Dönüşüm Eğitimi'nin son gününde NINEWEST Genel Müdürü Yardımcısı Özlem İkiışık Barutçu'dan eğitimle ilgili değerlendirmelerini aldık.

-"Dijital Dönüşüm'ün aslında bir İş Mutasyonu, bir İş Değişimi olduğunu, iş yapma şekil ve modellerinin insan ihtiyaçları doğrultusunda nasıl değiştirilmesi gerektiğini görme fırsatı buldum"

-"Eğitim, işimi dijital dönüşüm altında nasıl daha iyi optimize edeceğimi, nasıl daha verimli hale getireceğimi ve ilgili iş metodlarını nasıl kullanacağımı gösteren bir yol açtı."

-"Eğitim çok faydalı oldu. Kendimi güncellenmiş hissediyorum. Kendi işime çok hızlı şekilde uygulayabileceğim konular veya IT departmanından talep edeceğim konular bu 5 haftalık eğitim sürecinden sonra çok hızlı bir şekilde değişti."

Abdullah Aras Ipsos

Dijital Dönüşüm Eğitimi'nin son gününde IPSOS Araştırma Direktör Yardımcısı Abdullah Aras'tan eğitimle ilgili değerlendirmelerini aldık.

-"Eğitimden çok faydalandım. Bundan sonra, sektörde dijital dönüşüm süreçleri içinde yer alan firmaların, bir araştırmacı olarak daha bilgili ve daha sağlam yanlarında duracağımı düşünüyorum."

-"Tüm profesyonellere dijital dönüşüm projeleri içinde yer alsınlar ya da almasınlar, dijital dönüşüm konusunda kendilerini yetiştirmelerini ve eğitimlere katılmalarını tavsiye ediyorum."

Gökhan Meriç Flixbus

Dijital Dönüşüm Eğitimi'nin son gününde FLIXBUS Kıdemli UI/UX Mimarı Gökhan Meriç'den eğitimle ilgili değerlendirmelerini aldık.

-"Eğitim tercihimde değerlendirdiğim en önemli konu gerçek iş dünyasındaki konuların işlendiği vak'a çalışmaları oldu. Eğitimde sunulan vak'a çalışmalarının çok faydalı olduğunu düşünüyorum."

-"Henüz eğitim devam ederken, eğitimde aldığım bilgilerden esinlenerek geliştirdiğim fikirlerimi yöneticilerime sunma imkanım oldu. Verdiğim geri bildirimler firma üst yönetimimiz tarafından değerlendirildi."

Tuğçe Esenkar Temel Arena Bilgisayar

Dijital Dönüşüm Eğitimi'nin son gününde ARENA BİLGİSAYAR Dijital Satış ve Pazarlama Müdürü Tuğçe Esenkar Temel'den eğitimle ilgili değerlendirmelerini aldık.

-"Eğitim sayesinde, Dijital Dönüşüm'ün aslında ne olduğunu, Dijital Dönüşüm ve Dijitalleşme konuları arasındaki temel farklılıkları netleştirdim.

-"Firmamız bir Dijital Dönüşüm içerisinde, eğitimde işlenen konuları yoğun bir şekilde iş yaşamındaki projelerde uygulayabileceğimi düşünüyorum."

Engin Alan Binovist

Dijital Dönüşüm Eğitimi'nin son gününde BINOVIST Genel Müdürü Engin Alan'dan eğitimle ilgili değerlendirmelerini aldık.

-"Çok basit bir SWOT analizinin bile Dijital Dönüşüm sürecinde çok farklı şekilde yapıldığını görüyor olmak, mevcut iş süreçlerinin bir dijital dönüşüm bakış açısı hamlesi ile değerlendirilmesi çok keyifliydi."

-"Eğitimi şiddetle tavsiye ediyorum. Özellikle, konunun teknolojik bir konu olmasına rağmen anlatımın teknik değil, iş yaşamına yönelik süreç esaslı bir anlatımın olması algılanma açısından kolaylık sağlıyor."

Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 1
Slide 2
Slide 1
Slide 2

Dijital Pazarlamada Verimlilik Konferansını Gerçekleştirdik

İstanbul Ticaret Odası için organize ettiğimiz Dijital Dönüşüm 2020 Konferans Serisi'nin 2.sini Dijital Pazarlama'da Verimlilik alt başlığı altında gerçekleştirdik. 1.000'den fazla katılımcının yoğun ilgisi ile gerçekleştirdiğimiz konferansta değerli konuşmacılar aşağıdaki konularda bilgiler verdiler:

-Dijital Pazarlama için Yıkıcı İş Modelleri, Murat Levent DEMİRCAN, Galatasaray Üniversitesi Mühendislik ve Teknoloji Fakültesi Dr. Öğretim Üyesi

-Sosyal Medyada Dijital Marka, Özgür Ahmet KÖSE, Hackquarters Sosyal Medya Mentor

-Dijital Pazarlamanın Temel Kuralları, Burak ARSLAN, GittiGidiyor Dijital Pazarlama Müdürü

-Dediğimi Yap! Yaptığımı Yapma! Pazarlama ve Satış Nasıl Dijitale Taşınır?, Ahmet ŞENKAYA, Pisano Pazarlama Müdürü

-Dijital Pazarlamada Omnichannel Performans Ölçümlenmesi ve ROPO Kavramı, Ömer TOKUŞ, Koçtaş Dijital Kanallar Müdürü

-E-Ticarette Dijital Pazarlamayla Ölçeklenmek, Canan DEMİR KURUKAYA, Tatilsepeti Pazarlama Direktörü

-Dijital Pazarlamada Omnichannel Stratejileri, Cansu BÜYÜKIŞIK SEVER, P&G E-Ticaret Kanal Lideri

-Analitik Verimlilik: Dijital Pazarlama Verimliliğini Nasıl Sağlarsınız?, Mehmet TÜRKEL, Joker E-Ticaret Müdürü

-Pazarlama 2020: Dijital Pazarlamada Yeni Trendler ve Uluslararası Uygulamalar, Hakan GÖL, Deloitte Danışmanlık Hizmetleri Lideri

Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 2
Slide 3

Dijital Dönüşüm Eğitimine Başladık

Galatasaray Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi'nde düzenlediğimiz 30 saatlik Dijital Dönüşüm Sertifikalı Eğitim Programı'na başladık. Galatasaray Üniversitesi Ortaköy Kampüsü'nde gerçekleşecek eğitimde aşağıdaki konular ele alınacak:

DERS 1 - 12 Şubat 2020 Dijital Dönüşüm ile Başa Çıkmak

DERS 2 - 13 Şubat 2020 Dijital Dönüşüm ile ilgili Sorun ve Engeller

DERS 3 - 19 Şubat 2020 Rekabetçi Stratejilerin Değişimi

DERS 4 - 20 Şubat 2020 Platform Tabanlı Rekabet

DERS 5 - 26 Şubat 2020 Platform Savaşları

DERS 6 - 27 Şubat 2020 Kazanan Ekosistemler

DERS 7 - 04 Mart 2020 İş Analitiği ve Çok Katmanlı Dönüşüm

DERS 8 - 05 Mart 2020 Dönüşümde Akıllı Modeller ve Dijital Zeka

DERS 9 - 11 Mart 2020 İş Modeli İnovasyonu: Kazanan İş Modelleri Oluşturma I

DERS 10 - 12 Mart 2020 İş Modeli İnovasyonu: Kazanan İş Modelleri Oluşturma II

Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 1
Slide 2
Slide 2

E-Ticaret Konferansını Gerçekleştirdik

İstanbul Ticaret Odası için organize ettiğimiz Dijital Dönüşüm 2020 Konferans Serisi'nin ilkinde e-Ticaret konusunu ele aldık. Katılımcıların yoğun ilgi gösterdiği konferansta değerli konuşmacılar aşağıdaki konularda bilgiler verdiler:

Dijital Dönüşümde Platform Savaşları: E-Ticaret’ten E-Platform’a Geçiş Süreci, Murat Levent DEMİRCAN, Galatasaray Üniversitesi Mühendislik ve Teknoloji Fakültesi Dr. Öğretim Üyesi

E-Ticaret’te Başarıyı Yakalamak: E-Ticaretin Altın Kuralları, Moderatör: Murat Levent DEMİRCAN, Galatasaray Üniversitesi Dr. Öğretim Üyesi, Panelistler: Melis ARTUN, ZORLU HOLDİNG E-Ticaret Müdürü, Celal BAL, TEKZEN E-Ticaret Direktörü

E-Ticaret Markamı Nasıl Kurarım? İlham Veren Öneriler, Emrah YÜKSEL, RAMSEY E-Ticaret ve Dijital Pazarlama Kıdemli Müdürü

E-Ticaret’te Büyüyen Adımlar Atmak, Levent ELMAS, DAGİ E-Ticaret Müdürü

E-Ticaret Mutfağı, Erkin EROL, E-BEBEK E-Ticaret Yöneticisi

Not – ToDo List: E-Ticarette Yapılmayacaklar Listesi, Tahir YILDIZ, TEKNOSA E-Ticaret Müdürü

E-Ticaret’te Sorunsuz İşleyen Saat Nasıl Kurulur?, Deniz KUTSAL, L’OREAL E-Ticaret Müdürü

E-Ticaret’te Dijital Pazarlama Başarısı Yakalamak, Mustafa ULUSAN, EVESHOP E-Ticaret ve Dijital Pazarlama Müdürü

Lambadan Cin Çıkartmak: E-Ticaret’te Karşılaşılan Zorluklar ve Başa Çıkma Yöntemleri, Moderatör: Murat Levent DEMİRCAN, Galatasaray Üniversitesi Mühendislik ve Teknoloji Fakültesi Dr. Öğretim Üyesi, Panelistler: Nihat AYDIN, ATASUN OPTİK CEO